اگر مشتری احتمالی بگوید در مورد کالا یا خدمات شما باید بیشترفکر کنم شما چه جوابی می دهید؟

اگر مشتری احتمالی بگوید در مورد کالا یا خدمات شما باید بیشترفکر کنم شما چه جوابی می دهید؟

با توجه به استقبال شما از طرح سوالات و بیان نظرات مختلف و دیدگاه های شما همراهان از این پست با همراهی شما و طرح سوالات در حوزه فروش کشب و کار شما این امکان را فراهم آوریم تا با راهکارهای مختلف و پاسخ های درست آن آشنا شوید. در شبکه های اجتماعی بزرگان فروش از شما سوال فوق را پرسیده ایم و حال قصد داریم که برخی از  پاسخ ها را با شما به اشتراک بگذاریم. ضمنا شما نیز می توانید نظر و پاسخ خود را اعلام نمایید.

modir_123بهش میگیم قبل از فکر کردن چند نکته از مزیت محصول بهتون بگم و منفعتی که از خرید این محصول از ما میبرید …. می باشد

boti_aliمن فروشگاه لپ تاپ دارم و همیشه به مشتری توضیح کامل میدم و میگم نظر خودم هم اینه که با یه کارشناس از دوستان و اطرافیان خودتون هم مشورت کنین و اگر براتون سوالی بود با من درمیون بزارید. و حق انتخاب رو به خودشون میدم.

  • ghazaleh.hajizadeh67میگم احتمالا نتونستم در رابطه با خدمات و برند به خوبی قانعتون کنم درسته؟ بعد نکات طلایی و بولد میکنم و تاکید میکنم تا خریر کنه

arefstage_managmentخریدار یا مشتری ای که این حرف رو میزنه بخاطر عدم اعتماد و نداشتن اطلاع از بهترین مزیت محصوله مشتری باید خودشو بکشه تا بهش قیمت بدی یعنی تا میتونیم روی مزیتهای محصول مانور بدم اصلیترین مزایا نه همش

  • parisa.hssn6211اول ازش میپرسیم درمورد کدوم مساله محصول میخواد فکر کنه بعد اون یه چیزی میگه بعد با (فرض کنیم این قضیه حل شد دیگه ذهنتون درگیر چیزی نیست)مشخص میکنیم که ذهنش درگیر چیه بعد باهاش همدلی میکنیم یعنی میگیم بهتون حق میدم که نگران فلان موضوع باشین بعد سوال ریز ازش میپرسیم در مورد دغدغه ذهنیش بعدم براش حلش میکنیم با ارزش گذاری رو محصول و رفع نیاز مشتری
  • dr.majid.khorsandiچند روش در علم بازاریابی برای نهایی سازی فروش در آخرین لحظات وجود داره یکی از این روش ها ارائه آفر و پیشنهاد ویژه ایه در صورتی که همون لحظه خرید کنه
  • sarabirosaمیگم حتما می تونید فکر کنید و سعی میکنم چند نکته مثبت درمورد کالا را یادآوری کنم… و بسته به شرایط شاید براش محدودیت زمان بزارم که اگر دیر جواب بده موجودی تمام میشه یا زود جواب بده براش یه شرایط خاصی را فراهم میکنم
  • shakorzadehتکنیک الاکلنگی رو میزنیم و راجب شک و تردید که به وجود اومده صحبت میکنیم و خوب به حرف هاش گوش میدیم و بعد برای مسائل را حل پیدا میکنیم تا اون شک و تردید رو از بین ببریم ۹۰ درصد مواقع مشتری کالا رو پسند کرده و منتظر تایید شما هست
  • seyed_meysam_mirzakiاین تعارف مودبانه مشتری ، نشون میده تو قدم اول نا موفق عمل کردم و باید استراتژی رو تغییر بدم. اول از همه دلیل این حرکت به عقب مشتری رو تشخیص بدم و چند ثانیه فرصت دارم برای رفعش کنم…
  • mohsen_akbari66به نظر من یک فروشنده اینقدر باید با مشتریش ارتباط برقرار کرده باشه و اینقدر مشتری رو نسبت به کالا و قیما و کیفیت… محصول خودش و تفاوت اون با رقبا اگاه کرده باشه که مشتری واقعی این جمله رو به زبون نیاره. در روانشانسی فروش در این گونه مواقع بهترین کار استفاده از بازاریابی احساسی هستش.این مدل بازاریابی تقریبا مشتری هایی با فرهنگ ایرانی رو سریعتر ج ذب و اماده معامله میکند.
  • nourihomeاینجور مشتریها ارزشمندن بخاطر اینکه کاملا میدونن چی میخوان و میخوان مطمئن بشن از قیمت و کیفیت جنس مورد نظرشون. بعد از مراجعه مجدد معمولا ما هستیم که شرایطو تعین میکنیم و با اطمینان بیشتر نسبت به کیفیت و قیمت جنس خود وارد مرحله فروش میشویم.
  • naviiidrezaجواب اين سوال بستگي به نوع مشتري داره كه ميشه جواباي مختلف داد ولي جواب مورد نظر مانتد جواب دوستان كه دادن بايد طوري باشد كه مشتري به حال خودش رها نشه 😉😉😉
  • hoseinsharbatiکم بودن زمان گوش زد میکنم . و طبق حال آن لحظه یک نکته طلایی میگم در موقع فروش به قول معروف تمام تخم مرغ ها در یک سبد نمیذارم و حداقل جدا از نکات اصلی که در موقع فروش گفتم یک نکته طلایی برای این چنین مواقع کنار گذاشته و این نکته گفته و بعنوان ضربه تایید بهش میگم .

آیا شما به مشتری فرصت می دهید با شما خداحافظی کند یا سعی میکنید وی را طوری جذب کنید که نگذارید از پی شما برود؟ آیا اگر با راهنمایی درست سبب شوید تا مشتری از شما خرید کند این فروش تحمیلی است یا اتفاقا نشانه حرفه ای بودن فروشنده است؟‌

این بود برخی از پاسخ های شما در ارتباط با مشتری از دست رفته اما براستی پاسخی که فروشندگان حرفه ای می دهند چیست؟

همراه بزرگان فروش باشید در پست های بعدی در ارتباط با پاسخ بزرگان فروش به ایت آبجکشن با شما صحبت میکنیم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. فرهاد گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون ..بنده سایت انترنتی فروش لوازم خانگی دارم به نظر من قانع کاردن مشتری رو به رو کار انچنان سختی نیس فروش انترنتی کارش دشورتره چون باید اول اعتماد مشتری رو به دست بیاری بعد که مشتری جوابش منفیه در مورد جنس باید بفهمب مشتری چ چیز میخاد بعد مدلایی که متمئن هستن پیشنهاد میدیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رفتن به نوارابزار