هفتمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی در دوره رکود اقتصادی

شرکت همایش فرازان با همکاری مجموعه بزرگان فروش با افتخار اعلام می دارد در تاریخ ۲۸ و ۲۹ تیر ماه سال ۱۳۹۷ در تهران مرکز همایش های صدا و سیما تهران هفتمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی در دوره رکود برگزار میگردد. این همایش در شش سال گذشته بسیار موفقیت آمیز بوده و با توجه به بحران اقتصادی حاکم به همه مدیران عامل و ارشد و تیم های فروش و همراهان ارجمند مجموعه بزرگان فروش توصیه میگردد تا در این همایش شرکت نمایند. فروش قلب تپنده سازمان شماست با آموزش های درست و اصولی می توانید بدون مشکل از دوران رکود عبور نمایید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید. ثبت نام آنلاین 

کد ثبت نام و تخفیف شما همراهان ارجمند بزرگان فروش :‌ Bozorganforoosh01

آنچه در این دوره خواهید آموخت

  • تکنیکها و روشهای افزایش مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و ایجاد انواع برنامه های وفاداری مشتریان
  • گامهای ایجاد رابطه گرم و صمیمی با مشتریان و نهایی سازی فرایند فروش در ۵ گام ساده
  • یادگیری کلمات جادویی و موثر در اقناع سازی و بهره گیری از “مثلث اثر” در فروش
  • خریداران دروغ می گویند! حقه ها و ترفندهای خریداران را بشناسید تا به آنها راحت تر و بیشتر بفروشید.
  • فروش متمایز! قوانین، مقررات و روشهای جدید روانشناسی برای فروشندگان! بهترین سال فروش خود را تجربه کنید!
  • شناسائی ۷ شاخص رفتاری در انسانها جهت درک و شناخت احساسات و فرآیندهای تصمیم گیری در خرید
  • یادگیری روش “شخصیت شناسی” ۶۰ ثانیه ای و مصاحبه قدرتمند و رهبری مذاکرات موثر در فروش
  • اهمیت و چگونگی ساخت داستانی جذاب و داستان سرایی برای افزایش خروج از جنگ قیمتها و ورود به فروش با قیمت گران و بالا
  • روشها، تکنیک ها و ساختارهای جدید قیمت گذاری

موضوع سخنران

کوئنتون کوإتزی
کوئنتون کوإتزی
  • فروش متمایز و منحصر به فرد – قوانین جدید برای فروشندگان
  • خریداران دروغ میگویند – درک ترفندهای خریداران برای منحرف کردن مسیر فروش
جان کریمر
جان کریمر
  • راهکارهای خواندن ذهن و پیش بینی رفتار مشتریان
  • ساخت اعتماد با مشتریان و افزایش نجومی سود سازمانی
مارتین باتلر
مارتین باتلر
  • نقش بازاریابی کلاس جهانی در کمپانیهای پیشروی جهان
  • چگونگی خلق و ایجاد فرضیه های ارزشی کمی شده (از نظر مالی)
فرانک فرنس
فرانک فرنس
  • نقش اخلاق، عشق، علاقه و منطق در فروش تاثیرگذار
  • رهبری تغییر با بهره گیری از هوشهای عاطفی (EQ)، اجتماعی (SQ) و خلاق (CQ)
سندرو فورت
سندرو فورت
  • طراحی مجدد و نوین تجربه مصرف کننده – حرکت از تعاملات مالی به تعاملات ارتباطی با مشتریان
  • گران ترین باشید! روشها و تکنیک

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رفتن به نوارابزار