شروع ثبت نام دوره فروش به شيوه بزرگان فروش

دوره شش ماهه فروش به شيوه بزرگان فروش

در طي ده سال اخير تلاش هاي زيادي براي اموزش و ارتقا سطح فروشندگان در كشور انجام شده است . اگر نگاهي به آنچه در كشورهاي پيشرفته وجود دارد داشته باشيم در اين كشورها آموزش علمي و آكادميك فروش جز رشته هاي دانشگاهي بوده و مطالعات و روش هاي فراواني براي تربيت فروشندگان ماهر وجود دارد. رشته فروش و مهندسي فروش از رشته بازار يابي جدا بوده و بطور تخصصي فروشندگان آموزش داده مي شوند .در كشور ما متاسفانه در حوزه دانشگاهي براي اين موضوع رشته ويژه و مشخصي وجود ندارد و حوزه فروش و دانش فروش در دوره هاي پراكنده انجام مي شود .

آموزش فروش و فرايند فروش يك علم است و محتوي تخصصي فراواني در دنيا در اين زمينه وجود دارد .متخصصان مختلف از  متخصصين بازار يابي گرفته تا رواشناسان و متخصصين علوم اعصاب هم اكنون به واقعيت هاي فراواني پي برده اند كه چرخه خريد و تصميم گيري مشتريان را آشكار ساخته است  و آموزش ها و تربيت فروشندگان موفق و بزرگ بر اساس يافته هاي جديد صورت مي گيرد .

enrollment-cap

معرفي دوره  فروش به شیوه بزرگان فروش :

نموارد ذيل چرخه خريد و تصميم گيري مشتريان را نشان مي دهد هرچه از فروش B2C به سمت فروش سازماني B2B حركت ميكنيم اين ابعاد و مراحل  به دليل وجود نقش هاي متفاوت در زمان خريد پيچيده تر مي شود .

سه مرحله اصلي چرخه خريد و تصميم گيري  عبارتند از :

  • تعیین نیاز(Determine Needs )
  • ارزیابی (Evaluation)
  • تعهد( Commitment )

در حقيقت آنچه اهميت دارد كشف اين موضوع است كه همه انسان ها براي خريد هر كالا، محصول ، خدمت و يا مشورت اين سه مرحله را طي ميكنند تا به تصميم برسند .فروشندگاني موفق هستند كه بتوانند اين فرايند را مديريت كرده و تكنيك هاي لازم را براي هدايت مشتري به سمت تصميم درست بدانند.

در تمام اين مراحل چهار دغدغه يا Concern  همراه مشتري يا خريدار است و تمامي اين دغدغه‌ها در همه مراحل در حالت هاي گوناگون قرار دارند كه بي توجهي فروشندگان به اين دغدغه ها باعث عدم موفقيت در فروش مي شود . اين دغدغه‌ها چنان تعيين كننده هستند كه ما در بزرگان فروش به آنها ابعاد بنيادين فروش گفته ايم :

  • نیازها (Needs)
  • ریسک (Risk)
  • راهکارها (Solutions)
  • قیمت ( Costs )

فروش به شیوه بزرگان فروش

enrollment-cap

تمامي تحقيقات در زمينه فروش نشان مي دهد كه مشتري يا خريدار در ذهن خود مراقبت ويژه اي از اين ابعاد دارد و كنترل هاي لازم را انجام مي دهد. اجازه بدين با يك مثال به اين موضوع بپردازيم : حتما براي همه پيش آمده است كه بطور مثال براي خريد يك كفش  به مركز خريد مراجعه ميكنيم و در زمان قصد خريد بودجه اي براي خودمان تصور ميكنيم و زمانيكه در مركز خريد هستيم چنانچه پشت ويترين قيمت يك كفش مشخص شده باشد و خيلي بالاتر از بودجه در نظر گرفته شده باشد وارد فروشگاه نمي شويم ولي اگر از يك كفش خوشمان بيايد و قيمت هم نداشته باشد وارد فروشگاه مي شويم و از فروشنده سوال ميكنيم كه قيمت اين كفش چقدر است ؟ اين همان دغدغه Cost  است كه در مرحله اول وجود دارد و در شكل زير هم نشان مي دهد كه به سرعت به بالاترين سطح خود مي رسد. بنابراين اگر فروشنده اي در همان جا بگويد ” قابل شما را ندارد و قيمت آن X  تومان است ” كه اين X  بالاتر از بودجه شما است باز هم شانس فروش را كاهش داده و ممكن است شما تشكر كنيد و بيايد بيرون

اما اگر فروشنده طوري آموزش ديده باشد كه بتواند نگراني قيمت را در مرحله اول در همان سطح پايين نگه دارد و به جاي آن بپردازد به باز كردن ابعاد نياز و راهكار حتما ميتواند موفق باشد. در حقيقت فروشندگان موفق طوري آموزش ديده اند كه ميدانند بايد در اين مرحله نياز و راهكار را عمده كنند و با تكنيك هاي مختلف اين كار را انجام ميدهند البته اين تكنيك ها طوري اموزش داده مي شوند كه اجراي انها در ذهن مشتري يا خريدار نگراني ايجاد نكند .اجازه بدين ببينيم فروشندگاني كه ذاتا فروشنده موفقي هستند ، سنتي و تجربي فروشندگي را ياد گرفته اند چگونه عمل ميكنند؟ بر ميگرديم به سوال بالا كه شما از فروشنده سوال كرده ايد قيمت اين كفش چقدر است ؟ فروشنده به شما مي گويد حالا شما يك پا بزنين، روي قيمت با هم كنار ميايم نگران نباشين “پسر اون كفش را براي آقاي مهندس بيار بپوشن ” لطفا بپوشين ” و شما را وادار ميكند كه كفش را تست كنيد و در همين زمانها است كه دائما از مزاياي كفش براي شما مي گويد و لابه لاي صحبت هاي خودش هر از چندي اشاره ميكند كه اين كفش چقدر به شما ميايد و حتي از فردي كه همراه شما براي خريد آمده تاييد مي گيرد  اين يعني فروشنده توانسته نگراني قيمت را به مرحله اصلي خود كه مرحله ۳ هست منتقل كند و حالا كه ذهن شما از مزاياي كفش پر شده و شما هم علاقه مند شدين  كه اين كفش را خريداري كنين. شنيدن قيمت X  تومان كه بالاتر از بودجه شما هم هست خيلي شما را مثل حالت قبل منفي نمي كند و اين جا است كه با كمي چانه زني از سمت هر دو طرف خريد انجام مي شود و شما كفش را مي خريد .

تيم تخصصي بزرگان فروش با بهره گيري از مشاورين با تجربه و بررسي هايي كه در سطح دنيا انجام داده است توانسته براي آموزش و تربيت فروشندگان بزرگ يك دوره شش ماهه آموزشي با عنوان دوره فروش به شیوه بزرگان فروش با محور  زير ميباشد را تنظيم كند و به فروشندگان اين آموزش را مي دهد كه در هر مرحله از خريد چگونه عمل كنند .

محتوای دوره  فروش به شیوه بزرگان فروش :

این دوره شامل سه دوره ۸ جلسه ای است که جمعا ۲۴  جلسه آموزشی (محتوای آموزشی + فایل صوتی)  + ۱۲ Case Study  +  کارگاه حضوری + مشاوره آموزشی + مدرک و تاییدیه گذراندن دوره آموزشی ۶ ماهه فروش خواهد بود و بطور مداوم و پیوسته مطالب آموزشی چهارشنبه هرهفته (یعنی از هفته اول تا هفته بیشت و چهارم) برای شما ارسال می گردد.

* کارگاه حضوری ۴ ساعته (اختیاری) یکی بعد از گذراندن نیمی از دوره و دیگری در انتهای دوره  برگزار خواهد شد .

نحوه آموزش  دوره فروش به شیوه بزرگان فروش :

شرکت کنندگان در دوره  هر هفته از طريق ايميل محتوي آموزشي خود را دريافت ميكنند و با تكنيك ها و روش ها آشنا مي شوند . آموزش هر مرحله از چرخه خريد حدودا دو ماه زمان خواهد برد . در هر دو هفته علاوه بر محتواي آموزشي يك كار عملي و پروژه براي فروشندگان تعريف مي شود كه پس از انجام آن از طريق درخواست مشاوره مي توانند از مشاوره رايگان تيم بزرگان فروش نيز كمك بگيرند.  در پايان دوره شش ماهه گواهینامه گذراندن دوره ۶ ماه فروش به شیوه بزرگان فروش به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

  • تمامی محتوای آموزشی دوره فروش به شیوه بزرگان فروش  بصورت اختصاصی توسط تیم تخصصی بزرگان فروش در سال ۱۳۹۵ پس از سه سال تحقیق تهیه و تدوین گردیده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

زمان شروع دوره :‌ 

این دوره اینترنتی است و محتوای آموزشی از نیمه آبان ماه ( یعنی زمان شروع دوره) در چهارشنبه هر هفته برای شرکت کنندگان در دوره ارسال می گردد. شما در هر زمانی که ثبت نام تان را تکمیل نمایید، دراولین چهارشنبه بعد از زمان ثبت نام محتوای هفته اول و بترتیب تا هفته بیست و چهارم هر هفته برایتان ارسال می گردد.

ثبت نام در دوره  فروش به شیوه بزرگان فروش :

* 018804-glossy-silver-icon-symbols-shapes-shapes-circle-targetبسته نقره ای :‌

ثبت نام در دوره ۲ ماهه – ۸ جلسه + ۴ Case Study + مشاوره آموزشی ( با هزینه ماهیانه ۷۵ هزار تومان)

* images-1 بسته طلایی : 

ثبت نام در دوره ۶ ماهه کل دوره +  ۲۴ جلسه + ۱۲ Case Study + مشاوره آموزشی + مدرک و تاییدیه گذراندن دوره شش ماهه فروش  ( با هزینه ماهیانه ۵۰ هزار تومان)

۰gif_klik_

 

untitle%db%b1d-1

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رفتن به نوارابزار