بهره وری فروش تان را به این دو روش افزایش دهید

تا حالا به موضوع فکر کردید که چطوری می توانید بهره وری فروش خودتان را بالا ببرید؟ حتما فکر کردید. اما چطور واقعا می توان به آن دست یافت؟  این مقاله که در راستای مقالات استراتژی جدید فروش می باشد با شما دو روش ساده جهت افزایش بهره وری فروش با شما در میان خواهیم گذاشت.

بهره وری فروش خود را ارتقا دهيد

در هر بازار چالش انگيز، انجام كارهاي بيشتر در زمان كمتر از اهميتي حياتي برخوردار است. شما مي خواهيد اطمينان يابيد براي انجام فعاليت هايي كه پيش روي مشتري انجام مي شود، بيشترين وقت را صرف كرده باشيد. اين بدان معناست كه شما نياز داريد بهترين نحوه استفاده از تكنولوژي را بدانيد.

از ابزارهاي فروش نسخه دوم استفاده كنيد

در دهه هاي اخير، ابزارهاي فروش بسيار فراواني ايجاد شده اند كه مي توانند تاثير قابل توجهي بر بهره وري و كارايي شما داشته باشند. اين ابزارها به شما كمك مي كنند تا با سرعتي بيشتر، فرصت هايي بيشتر خلق نماييد. بعلاوه، به طور همزمان، اين ابزارها روابط تان با مشتريان را نيز عميق تر مي كنند. موارد ذيل نمونه هايي از اين ابزارها هستند كه پيشنهاد مي كنم در موردشان تحقيق كنيد:

  • سرويس هاي هشدار دهنده، مانند InsideView يا Google Alerts به شما امكان مي دهند تا بدانيد كه چه رويدادهايي براي چه شركت هايي در كجاها اتفاق مي افتد تا بتوانيد از آن رويدادها، فرصت هايي براي راه حل ها، محصولات، يا خدمات خودتان خلق نماييد.
  • ديتابيس هايي مانند Jigsaw يا Hoovers مي توانند زمان لازم براي يافتن نام تصميم گيرندگان كليدي در مشتريان هدف را تا حد قابل ملاحظه اي كاهش دهند.
  • ابزارهاي نسل جديد مانند Hobspot و Marketo شما را قادر مي سازند تا به صورت آنلاين ببينيد كه كي، كدام مشتري مشغول بازديد از وب سايت تان است، كدام صفحات را مي بيند، و چقدر وقت صرف بازديد از وب سايت تان كرده است.

 

 

روابط تان را سريع تر توسعه دهيد

وقتي وضعيت مالي شركت ها رو به راه باشد، شركت ها هميشه سعي مي كنند بودجه هاي سفر را از مخارج خود حذف كنند. اين وضعيت، فروشندگان را در موقعيتي دشوار قرار مي دهد به نحوي كه اين عوامل گاه مجبور مي شوند روابط خود با مشتريان را بدون حتا يك ملاقات حضوري ايجاد و تقويت نمايند.

به همين دليل پيشنهاد مي كنم كه منابع ذيل را حتما چك كنيد:

  • تكنولوژي هاي برگزاري جلساتِ وب­ محور، مانند GoToMeeting كه با كيفيت اچ­دي شما را قادر مي سازد كه به صورت مجازي، مشتريان بالقوه تان را به صورت چهره به چهره و بدون نياز به ترك اتاق تان ملاقات كنيد.
  • فناوري هاي پست هاي الكترونيكِ شخصي شده، مانند VisibleGains و GoldMail كه به شما امكان مي دهند تا ويدئوهاي سفارشي­ شده را در ايميل تان بگنجانيد، رتبه دهي ها را دنبال كنيد، و كارهاي فراوان ديگري با اين فناوري ها انجام دهيد.

حتا يك فناوري جديد كوچك هم مي تواند توفاني در دنياي فروش ايجاد نمايد. من در كتاب «فروش اسناپ» فهرست بلندبالايي از شركت هايي را ارايه كرده ام كه ارزش بررسي را دارند. گمان كنم فهرست مذكور براي شما هم ارزشمند و مفيد باشد.

 

نوشته جیل کنراث – افزایش بهره وری فروش

همراه سامانه آموزشی بزرگان فروش باشید. 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رفتن به نوارابزار