آنچه در دوره فروش به شیوه بزرگان فروش می آموزیم:

فروشندگی فقط فروش یک کالا یا خدمت و بطور کلی محصولی خاص به یک خریدار نیست . فروش به شیوه بزرگان فروش شامل مجموعه ای از وظایف، فعالیت ها و فراینده ها با پاسخ یابی و پاسخ گویی درست به نیازها ، ارزش ها و انتظارات است. مشتری یابی، مشتری شناسی، ارتباط موثر با مشتری، شناخت و درک نیازها و انتظارات و نیز معیارهای خرید مشتری، همفکری ، مشورت، راهنمایی و آگاه کردن مشتری، ایجاد فضای مناسب برای خرید، اعتماد سازی و رفع نگرانی، ابهام و مقاومت مشتری و سرانجام کمک به مشتری برای تصمیم گیری نهایی و خرید قطعی و افزایش رضایت و رغبت بازگرداندن مشتری و پاسخگویی دايمی یعنی مسئولیت پذیری و متعهد بودن در برابر مشتری می باشد.

enrollment-cap

فروشنده واقعی نقش های گوناگونی دارد که اگر آنها را به درستی انجام دهد میتواند علاوه بر رفع نیازها و انتظارات خریدار و مشتری، باعث سود آوری، امیدواری و ارزش آفرینی برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان و فروشندگان شود و بر زنجیره تامین تولید،توزیع و مصرف تاثیرگذار باشد. 

بارها با فروشندگانی مواجه شده ایم که دغدغه خود عدم آموزش های بروز و غیرقابل کاربردی در کسب و کار خود می دانند، واین موضوع موجب آن می شود که انگیزه ای برای آموزش های دیگر در حوزه فروش نداشته باشند. اگر هم شما جز آن دسته از افراد هستید که خلاق هستید و همیشه بدنبال یادگیری تکنیک های جدید در کسب و کار خود هستید به شما اطمینان می دهیم که حضور در دوره فروش به شیوه بزرگان فروش دوره ای متفاوت را تجربه خواهید کرد. ۶ ماه بطور مستمر همراه شما خواهیم بود تا بتوانیم به جامعه فروشندگی حرفه ای خدمتی را انجام دهیم. امیدوارم تلاش و تحقیق بیش از سه سال تیم بزرگان فروش برای طراحی چنین دوره ای سبب گردد تا بتوانیم اقتصاد، صنعت و صادراتی پر رونق را برای کشور عزیزمان ایران فراهم آورد.  حال در ذیل بخشی از آنچه در دوره فروش به شیوه بزرگان فروش خواهید آموخت را بطور خلاصه خواهیم آورد :

enrollment-cap

 

bald-businessman-with-hand-on-chin-thinking-against-gray-background untitled %db%b1

 

 

 

enrollment-cap

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رفتن به نوارابزار